Contact

 

Wat leuk dat je contact met ons probeert te zoeken! Heb je een vraag over je pakket? Lees dan eerst onze FAQ hieronder aangezien deze bestaat uit de meest gestelde vragen. Hoogstwaarschijnlijk vind je hier een antwoord! Is dat niet zo? Dan kun je altijd gerust contact met ons opnemen. We helpen je graag verder.

1. Waar is mijn pakket?
Onze pakketten hebben een gemiddelde levertijd van 5 - 20 werkdagen. Dit omdat we een bedrijf zijn dat geeft om de wereld en de natuur, dus we willen niet elke dag slechts enkele bestellingen versturen. We verzamelen pakketten in bulk en zodra we onze minimum drempel bereiken, versturen we ze allemaal in één keer. Wij hopen dat hiervoor begrip is en samen ons willen helpen met een betere en gezondere wereld. Natuurlijk doen we uiterst onze stinkende best om je pakketje zo spoedig mogelijk te leveren. 

2. Er zijn 20 werkdagen verstreken en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?
Het spijt ons dat dit is gebeurd... Heb je de Track & Trace al gecontroleerd? Soms komt het voor dat pakketten bij de douane blijven steken. Wacht alsjeblieft nog 7 dagen extra. Het spijt ons voor het ongemak, maar we zien dat in 95% van deze gevallen het pakket alsnog geleverd wordt. Helaas hebben we dit niet in handen en vertrouwen we hierbij op de bezorgdiensten. Heb je 20 werkdagen gewacht en 7 dagen extra? Neem dan contact met ons op, dan vinden we samen een oplossing. 

3. Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace code. Het duurt ongeveer 3 - 5 verwerkingsdagen voordat je trackingscode wordt geupdate in ons systeem.

Track & Trace nog niet ontvangen? Controleer ook je spam, soms komen onze e-mails daar terecht.

Houdt er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat je Track & Trace actief wordt.


4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen met je Track & Trace nummer dat je via e-mail hebt ontvangen.

Vul de Track & Trace in op onze Track & Trace pagina om de status van je levering te zien. Je kunt dit doen op onze track & trace pagina.


5. Ik ben niet tevreden met mijn pakket
Neem contact met ons op met uitleg + foto/video's over het probleem, wij proberen zo snel mogelijk terug te komen op je verzoek en zullen er vast en zeker samen uitkomen. Retourzendingen moet naar ons magazijn in China worden verzonden op eigen kosten. Wij hebben GEEN retouradres in Nederland

6. Kun je nog steeds niet vinden waar je naar op zoek bent?
Heb je een vraag of suggestie? Geweldig! Heb je eerst onze veelgestelde vragen gekeken?

De meeste vragen zijn hier al beantwoord en dat bespaart jou tijd om contact met ons op te nemen! Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Vanwege een overload aan klantenservice e-mails, kan het tot 3 - 5 werkdagen duren voordat je een reactie ontvangt. Bedankt voor je geduld. Neem alleen contact op via onderstaand contactformulier wanneer je je antwoord hierboven niet kunt vinden. 

Als je vraag beantwoord had kunnen worden met een van de bovenstaande vragen zul je geen uitgebreid antwoord ontvangen. 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Aarzel niet om je vraag te stellen. Voor alle vragen, bezorgdheden of opmerkingen kan je met onze klantenservice contact opnemen. 

- klantenservice@sierra-ivy.nl

Onze klantenservice staat van Maandag tot Vrijdag, 09:00 - 18:00 open om al je vragen te beantwoorden.

Wij zullen je zo snel mogelijk te woord staan met advies en hulp van onze experts.

GELIEVE EENMALIG EEN MAIL VERSTUREN OM TE VERWARRING EN VERTRAGING TE VOORKOMEN. WE ERVAREN MOMENTEEL EEN UITZONDERLIJK GROTE VRAAG NAAR ONZE PRODUCTEN EN HIERDOOR KAN HET TOT 5-7 DUREN VOORDAT JE EEN REACTIE ONTVANGT.

 

 

 

Neem voor ruilen en retourzendingen eerst contact op met onze klantenservice zodat zij je met verdere informatie kunnen geven over het proces hierbij van al onze retourproducten.