Veelgestelde Vragen

Hoe lang duurt de verzending?

Levertijden zijn vertraagd ivm het internationale virus. Voor meer informatie neem contact op met de mail.

---------------------------------------------------------------------------------------

Door de COVID-19 situatie en de recente lockdown zijn onze levertijden momenteel helaas 7 tot 15 werkdagen na verzending. Wij hopen op je begrip. Om je een beetje tegemoet te komen rekenen wij geen verzendkosten en nemen wij deze helemaal voor eigen rekening. Uiterst doen we onze best om je pakketje zo spoedig mogelijk te leveren.

Vanwege de grote vraag naar enkele van onze best verkopende producten waaronder jouw bestelling, kan het 9-21 werkdagen duren voordat je bestelling geleverd wordt. In 99% van de gevallen worden alle bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd.

Update: De meeste pakketjes komen weer wat sneller aan in Nederland! Normaal gesproken heb je binnen 14 werkdagen je pakketje binnen 🚚

Heb je de bestelling na de aangegeven levertijd nog niet ontvangen of overige vragen? Neem dan contact met ons op!

Waar komt mijn pakketje vandaan en zijn er extra kosten?

Sierra-Ivy werkt met externe leveranciers uit het buitenland zodat wij kosten op een voorraad kunnen besparen. Er zijn op deze manier GEEN extra/onvoorziene kosten aan verbonden voor de klant, los van de kosten van de aankoop zelf. Mocht er toch gevraagd worden naar een extra betaling voor ontvangst van het pakketje, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via klantenservice@sierra-ivy.nl

Mocht je e-mails ontvangen waarbij gevraagd word om extra te betalen vragen wij vriendelijk dit DIRECT aan ons te vermelden via mail en de bijkomende kosten NIET te betalen.

Kortom: Geen extra kosten, dat hebben we allang voor je geregeld 😉

Hoe weet ik wanneer mijn pakketje aankomt?

In de verzendingsmail staat het tracking number van onze buitenlandse leverancier, hier zal helaas geen aankomstdatum en tijd komen te staan. Binnen een week zal er echter onderaan de tracking pagina een lokaal tracking nummer komen te staan. Met dit tracking nummer kun je het pakketje lokaal volgen, ook zal bij dit tracking nummer een verwachte aankomstdatum en tijd staan.

Let op: Om het pakketje lokaal te volgen moet je het lokaal tracking nummer op een andere site invullen. Check de volgende links:

Lokaal tracking nummer van DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace 

Lokaal tracking nummer van Bpost: https://www.bpost.be/nl 

Welke betalingsmethoden accepteert u? We accepteren alle gangbare creditcards en PayPal-betalingen, ook accepteren wij Klarna, iDEAL, Bancontact en Belfius Direct Net. Wij aanvaarden geen persoonlijke cheques, postwissels, of directe bankoverschrijvingen.

NIEUW! U kunt nu ook betalen met Klarna.

Verzendt u naar België? Ja! We verzenden naar Nederland en België om voor iedereen de beste cadeau's te bieden.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling? In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. 

Kan ik mijn bestelling annuleren? Annuleringen zijn mogelijk als je je pakket niet binnen de voor elk afzonderlijk product gespecificeerde termijn ontvangt. Soms worden bestellingen verzonden voordat we de annulering kunnen verwerken.

Kan ik mijn gepersonaliseerde bestelling annuleren? Vanwege het persoonlijke karakter van onze producten vervalt het recht om uw bestelling te wijzigen, te retourneren en te annuleren. Een bestelling kan alleen worden geannuleerd als u heeft gekozen voor een bankoverschrijving en de betaling nog niet heeft plaatsgevonden. Natuurlijk kun je je bestelling altijd retourneren als er iets mis is met het product of met de bedrukking.

Wanneer je per ongeluk een product hebt besteld met een verkeerde opdruk, zoals een verkeerde naam of een spelfout, neem dan contact op met onze klantenservice en we kijken graag wat we voor je kunnen doen!

Wat gebeurt er als ik het verkeerde artikel ontvang? Als er een probleem is met je bestelling (als deze de verkeerde maat, de verkeerde kleur, defect of anderszins niet precies is wat je wilde), neem dan contact op met onze klantenservice en we lossen dit zo spoedig mogelijk voor je op. Je wordt niet gevraagd om het product naar ons terug te sturen.

Wat is de kwaliteit van de print? Bij Sierra-Ivy gebruiken we de modernste materialen en drukprocessen. Hierdoor zijn we er zeker van dat de logo's permanent op de producten worden gedrukt. De print is zeer duurzaam en wasbaar (indien van toepassing). Voor de logo's gebruiken we een helder en full colour schema.

Sommige producten kunnen niet in de vaatwasser. Om te weten of dit bij jouw product het geval is, kun je dit vinden bij de informatie op de pagina van het product.

Hoe weet ik of de naam of woorden in het logo passen? De logo-collectie van Sierra-Ivy is zo gemaakt dat we een grote verscheidenheid aan woorden toestaan. Als u echter een deel van de gevraagde gegevens niet in het logo wilt hebben (bijvoorbeeld voor sommige logo's is een geboorteplaats vereist), vul dan een "-" in en wij slaan die gegevens over.

Kan ik mijn eigen logo-ontwerp gebruiken? U kunt altijd uw eigen tekst in onze logo's kiezen. Onze standaardset logo's is echter op maat gemaakt voor onze producten. Wilt u uw eigen logo laten bedrukken, neem dan contact met ons op, dan kijken we wat we voor u kunnen doen.

Kan ik het cadeau/bestelling direct naar een ander adres sturenNatuurlijk! Voer gewoon het adres in van de persoon naar wie je het cadeau wilt laten verzenden! Dit kan overal ter wereld zijn. Vergeet niet een cadeaubon aan het cadeau toe te voegen!

Bieden jullie uitwisselingen aan? We bieden geen uitwisselingen aan. Als je om wat voor reden dan ook niet het exacte product heeft gekregen dat je had verwacht, laat het ons dan weten en we bezorgen je een nieuw product, natuurlijk zijn hier voorwaarden aan verbonden.

Hoe kan ik jullie bereiken? Je kan per e-mail contact met ons opnemen, waar ons klantenservice u graag helpt bij het oplossen van problemen of vragen: klantenservice@sierra-ivy.nl